SPIN PROPAGANDA ALA YAHUDI KE NI?

REFORMASI? Pak Lah marah Tun & Muhyiddin?

Posted by anakraja On October – 20 – 2008

“Orang lain marah Pak Lah takpe! Pak Lah sampai dimalukan kat Mesyuarat MT takpe! Orang sampai lempar macam-macam kat Mesyuarat MT takpe! Oooo..Pak Lah marah tak boleh! Memang patut pun Pak Lah marah! Kami sokong Pak Lah marah!”

  1. aberamly Said,inilah bentuk spin propaganda ala yahudi… bunuh musuh dengan satu peluru…. bijak2… tentu Allah SWT suka cara u ni…. adudomba.
  2. abe akan ulas panjang nanti… cuma siapakah pemimpin umno yang terbaik untuk lawan spin ala yahudi macam di atas? komponen BN pun vokal… pakatan rakyat… vokal… ahli umno vokal… pengundi pilihanraya umum… vokal… spin di atas abe petik daripada http://www.rencanarakyat.com yang difahamkan pro pkr/pakatan,  spinning pas pulak boleh buka http://beras-padu.pit.my. dan pro umno pulak katanya… http://nasionalis1946.blogspot.com. mereka ni sombong2… semua tak nak layan abe… tak mau nak link kat abe. tak pa… abe ni parti ubi kayu ajeerrr…! tapi abe pakai sun tzu sebab nabi kata tuntutlah ilmu sampai negeri cina…. kalau kau tak mah tentang sepak terajang cina… hentilah jadi pejuang melayu… melayu tu ada darah moghul katanya… campuran anak adam qabil dan nabil ke?….. lu pikir lah pakai otak… jangan kepala lutut… pakai kepala kecik lagi satu tu barulah… nalla… kepala ular tedong kau.
  3. tunggu abe komen lagi yeee….

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: